Subject: Projekti kooskõlastamine
From: "Rando Kasuk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Dec 2024 22:21:52 +0200

Tere!

Palun kooskõlastada E-Service AS-i projekt 24_3871 «Võru Alexela tankla
kiirlaadimisjaam» Kose tee 6, Võru linnas, Võru maakonnas.

Maakaabli paigaldusel TRAM-i maale on kasutatud olemasolevat servituudi
ala.

Ehitustööde orienteeruv algusaeg on 2024 a talv. Peale ehitustööde lõppu
endine heakord kinnistul taastatakse.

Kooskõlastus palun saata samale e-posti aadressile. Võimalusel lisada
digiallkiri saadetud digikonteinerile.

Küsimuste või märkuste tekkimisel palun võtta minuga ühendust.

Lugupidamisega

Rando Kasuk
Projektijuht

E-SERVICE AS
Mob: (+372) 50 67 474

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.